irstablixten 2010

haha oooj nu har de hänt mycket sen jag satt här senast..

men iaf, åkte till västerås i fredags. haha sjukt kul på bussen. ni får bilder sen (ja så säger jag alltid så vi får se hur de blir ;-) sen kom vi iaf till västerås, och hade match. vi vann mot spårvägen med typ nått.

hade 2 matcher idag, vann båda, mot skövde & irsta. toppeen. sen chillade vi typ hela dagen å sånt. hehhiho

spelade åttondel mot skövde, och vann. sen mötte vi lugi i kvart. men då åkte vi ut med 10-11. surt. men så äre väl. jag å hanna stannade iaf å kollade på lite matcher, så kom ida & frida också. :)

nu är jag as trött, som de kanske märktes på mitt väldigt detaljerade inlägg. haha. men vi va iaf bäst tjejer! underbart.





borlänge hk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0