onsdag-lördag

haha omg jag har inte uppdaterat sen i onsdags... känns lite tomt. ;-)

torsdag: va i skolan, sen drog jag å merre till kupolen. fick reda på att olivia hade kommit hem, så jag började böla. haha. träffade äntligen min underbara bästavän! <3 kom hem runt halv 11 & fick 3 assnugga adidas tröjor, ett linne, & hon är neger.

fredag: skolan som vanligt, sen gick vi till maserhallen å kollade på dm-finalen. maser vann! olivia kom dit också.
efter de drog jag, merre, frida & olivia till mig. sen ner till marknaden. träffade sanna & fanny. haha hade helt sjukt kul på american "kake" away!! ni e bäst. sov iaf hos olivia sen.

lördag: vaknade hos olivia, gick upp å fixade lite. sen åkte vi till mig, fixade oss och sedan vidare till marknaden. (igen) va inte där så länge för jag trodde att jag skulle frysa ihjäl.
men ikv klockan 7 hade vi disco. haha de va rätt kul. hanna & jag va ju bäst! ;-) men tror jag är sjuk... aja. vi fick iaf pengar så snart ligger vi där på stranden å steker!
nu ska jag kolla fb å sova. tror jag dör innan men endå.

imon vet jag inte riktigt hur de blir. ska väl till marknade om jag inte ska till en annan. är lite svårt å veta bara. haha.

och sen är det så att min underbara evelina är fast i thailand! saknar dig sjukt nu gumman. kom hem nu! älskar dig så!

som vanligt har jag massa bilder men orkar inte lägga in dom..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0