påsk

tjaa! :)
kom hem typ för en kvaart sen kanske.
åkte till wera runt 7 kaanske? hehe aja. vi kollade iaf på oth å lite sånt.
sen skulle jag å merre ta 20 i 9 bussen hem. tog den till stan, men jag & merre ville inte hem så vi visste inte va vi skulle göra. så vi gick av bussen å sen gick vi till andra sidan där de va as mycket folk.
så träffade vi sanna & hon fråga om vi ville följa med på fest i dv, så vi gick på 602:an tbx ist. haha.
så vi drog typ till nån antons fest? eller aja nåns iaf. de va rätt kul. så kom wera dit en sväng också. sen drog hon å vi va kvar lite med elin å fler. sen runt halv 11 ringde jag pappi å han hämtade oss. haha kvällen va sjukt kul.
nu ska jag nog kolla på film & chilla. e as trött.

ha en bra påsk ni andra, min blev iaf riktigt kul! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0