INTE MIN DAG IDAG!!

inte min dag idag säger jag bara!! haha.
imorse va jag astrött så jag hann typ inte äta frukost. sen innan slöjden köpte jag macka men jag hann inte äta upp den för vi började så den blev torr. och sen skulle jag hyvla nån jävla planka och gjorde illa fingret. åå. efter de hade jag spanska & då tappade jag bort min nyckel. så jag hade ingen nyckel resten av dagen & jag måste betala. kul dag, intee. men vi fick iaf sluta tidigare.
men jag & pappa beställde iaf en bhk tröja så jag får den innan irstablixen. asum. träningen va kul också! :-)
men nu ska jag kolla klart uppdateringarna på bloglovin, packa för imon & sova/läsa. puss

BLOGG.SE CPAR! går inte att ladda upp nån bild :(


Kommentarer
Postat av: e

SV: jag har märkt det nu alice balice! ;D<3

2010-02-10 @ 20:35:11
URL: http://neetzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0