KUL LIV NÄR MAN E SJUK

Öppna din inkorg.
Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs.
Detta är ditt svar på första frågan.
Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
vet inte om jag kan förlåta dig...

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
men puss på dig me va

Vad är din innersta hemlighet?

du kan göra en ;)

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
du kan ju kolla hur högt jag är :)

Vad säger din bästa vän om dig?

ska du till skolan imorgon? :)

När du är kåt så säger du?
med? ;)

Vad säger du innan sex?
vad vill du, kul svar

Och under?
vi vann mot falun medn förlorade mot maser ;)

Och efter?
jo faktiskt..

Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
inte av dig

säger du när du får syn på ett spöke?
för jag vet inte :)

din bästa raggningsreplik?
lillen :)

Om du ska göra slut, så säger du:
du får krya på dig



haha oj gjorde fel, tog fem ggr helatiden...


Kommentarer
Postat av: wera

undra vem som skrev lillen ;) hahah

2010-02-26 @ 14:55:35
Postat av: allis

Hahaa, jadu werri ;-)

2010-02-26 @ 15:22:17
Postat av: bex

spelar ingen roll vem som kalla dig lillen, det lustiga är att det är sant mini :D

2010-02-26 @ 18:57:18
URL: http://lixombex.se
Postat av: jag

fuck u becka!!! ;-)

2010-02-26 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0