SJUK, HATAR DET!!

har inte gjort ett inlägg på rätt länge, men har varit trött & inte orkat

igår: förlorade matchen mot edsbyn med 7 mål.. men vi va bra endå. jag spelade dock bara 5 minuter typ för jag hade så jävla ont i halsen! trodde den skulle brinna upp... va rätt hänging sen när jag kom hem och då visade det sig att jag hade feber. inte bra. sen trodde jag att jag skulle brinna upp när jag skulle sova. hade typ 40 grader feber. men somade tillslut.

idag: vaknade typ 20 i 9 & var pigg, men skulle inte till skolan. sen skulle cat låna mitt busskort & de blev lite trassel men de fixade sig tillslut. :-) somnade om till typ 12. blev bara sämre och sämre under dagen & när jag tog tempen hade jag 40.7 grader. då mådde jag inte bra. men tog ipren & vilade å det hjälpte. nu har jag typ kanske bara 38 (?) grader.
har mest kollat på tv & sovit idag. ätit har jag inte heller gjort, haha bara glass & sånt onyttigt.. men nu håller mamma på att göra tacos & jag är riktigt sugen på det. toppen! vi hörs imon om jag inte blir sämre. puss



Kommentarer
Postat av: Sebastian Danielsson

ja har också feber, ont i halsen o ja keka också tacos, snacka om mkt gemensamt :O :O :O

2010-02-24 @ 21:21:51
URL: http://sebastiandanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhaa

2010-02-25 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0