SKOL SM

hehe gjorde ju aldrig nå mer inlägg igår så jag gör ett nu..
först åkte jag till skolan, hade eng prov. de gick faktiskt bra. kom hem vid halv 4, 5 tog jag bussen ner på stan. åkte till falun & åt på stan men mammi & pappi. sen åkte vi & kollade på amandas teater, de va riktigt bra. :-) kom hem runt 9 eller nått men jag sov runt 10. de va min tisdag.
nu sitter jag & äter frulle. jag tror aldrig att jag har varit upp såhär tdigt på en vardag.. men anledningen är ju att vi åker till sthlm & spelar skol-sm i handboll. sjukt kul de ska bli. bussen går halv så nu måste jag gå å fixa klart mig. vi ses imon, eller i övermon... PUSS

gårdagens köp:  :-)


grejer från oriflame & vanliga svarta leggings med nitar på sidannn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0