SÖNDAG

ska snart sova, men gör ett inlägg först, har inte uppadeterat på typ 1 dag.
vi förlorade iaf dom 2 sista matcherna igår, med 1-0. sen åkte jag till elin, de va ju somsagt jätte kul tills det gick som det gick. va riktigt rädd ett tag. men tack till alla som va så snälla mot mig. :-) hoppas det fixar sig för er andra nu.
pappa kom & hämtade mig & frida. vi skulle ju ha sovit hos elin men det blev inte så ju. så hon sov hos mig. skönt att prata med henne om det som hände.
gick upp kl. 08.00 imorse så hade vi match mot rävåsen (tror jag). blev 0-0. sen mötte vi falu bs & det blev 0-0 då med. men vi kom före dom så vi blev bästa laget i dalarna. asumm.
sen gjorde mamma god mat för de va alla hjärtans dag. mysigt. har so-prov imon också. minde mysigt. men nu ska jag sova. pusshejs :-)



fick 500:- av mamma & pappa för att det va alla hjärtans dag. så gulliga dom är! älskar er!

Kommentarer
Postat av: e

ååh vad gulligt av dina föräldrar! :)<3

älskar dig

2010-02-14 @ 22:43:35
URL: http://neetzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0