TISDAG / EVLINA

hmm...
skolan idag va helt okej, bara äcklig mat!! korstroganoff e så usch! åt i maserhallen så.. haha. bilden va ju askul sm vanligt så. mindre kul med dom andra lektionerna då.
efter de så åkte jag & evlina hem till hon. åt lite & sen gick vi till kupolen. som vanligt? haha. men jag köpte iaf smycken, som vanligt igen. jag e helt crazy iband..! men kul vare iaf.
när jag kom hem läste jag, haha men asså jag får ju nå fel snart! dom e ju så bra.
nu ska jag nog äta semlor. jummie. mammi köpte till mig.
ohjuste igår blev det strömavbrott också! därför det inte kom något inlägg. puss


bild e ju kul, hahah

Kommentarer
Postat av: e

fina bilder på mig då! ;o bjuder verkligen... SNYGG-BRUNETTEN JA00!

2010-02-11 @ 07:22:30
URL: http://neetzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0