FREDAG

äntligen fredag säger jag bara! såå skönt. ska nog bara vara hemma & mysa ikv, blir bra. snart kommer mamma hem också å gör någon god mat. asum.
skolan idag gick rätt snabbt, profilen va ju seriös. haha. jag kom med i sm laget!! så glaad man ka bli :-D längtar till 18:de nudå.
efter profilen tog jag bussen hem. hade ingen dator, min bebis har fått virus. :( men den kommer snartt tillbaka hoppas jag. läste lite när jag kom hem. "Darren Shan" (okej vet inte riiktigt hur de stavas, men skitsamma) är faktiskt riktigt bra. eller man fastnar iallafall i dom! är på 3, och den har varit bäst hittils. snart klar med den med.
mamma köpte ett par converse till mig idag också. älskar mina päron. bilder på dom kommer senare ikväll. men nu kom mamma precis hem (i ett ny städat hus, för jag städade fatiskt) så jaa.
peace


3:an & 1:an  (hahah fina bilder.. har ingen med 2:an :( )



haha har lite tråkit när jag kommer hem å inte har nånn dator



Kommentarer
Postat av: e

SV: vi får se hur jag gör :)

ps. jätte fina bbilder!

2010-02-05 @ 20:29:49
URL: http://neetzell.blogg.se/
Postat av: allis

haha oj va fina ;-)

loveuu

2010-02-05 @ 22:12:53
URL: http://hammarzrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0