FÖRINTELSEDAGEN

hej bloggiss! :-)
tjill dag idag. va ju förintelsedagen så vi kollade på två filmer. först någon om föritelsen, hemsk!! sen kollade vi på zozo. hemsk den med! jag böjade ju böla. vi gjorde inge mer på heela dagen, skönt!
tog bussen till stan sen & väntade på oliviaa. tog typ 3000 år innan hon kom, men tillslut. ;-) vi tog bussen till kupolen. kollade efter lite grejer till cozmozzz. köpte ett par örhängen. sen köpe vi ett belock typ, & gav till varandra. gud hur skulle jag kunna överleva utan min lilla plutt?! gick till donken & kekade sen. träffade evira, hahha. hon råkade slå till en så han välte ut sin dricka å han ba: åå mitt liv är förstört! hahah så kul! efter de träffade vi sandris. hn gick med oss till vi åkte hem runt 7. nu har jag ätit, pluggat so & nu ska jag sleepa. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0