FREDAG/LÖRDAG

oj! hann inte göra något inlägg igår, fullt upp hela dan!

fredag: skolan gick bra, fysik provet & musik grejen gick bra. så de va toppään.
olivia kom till maserhallen sen när vi hade profil så väntade hon på oss. sen gick (eftersom vi missade bussen..) vi till min träning i jaax. efter de hämtade pappa oss & vi hämtade kameran. gud jag är helt kär i den! glömde helt lägga ut bilder på den så jag ska fixa nu.. hehe. men aja. vi åkte hem till mig, åt mat & fixade oss. sen åkte vi ner till coz & träffade elin. coz var faktiskt riktigt kul igår! bilder kommer väl sen. runt 12 hämtade olivias pappa oss så åkte jag madde & olivia till henne & sov där.
lördag: vaknade typ vid 9 av att lova kom in & sen typ 4ggr till. haha. men vi gick upp runt halv 12. bestämmde oss för att göra våfflor till frukost. ja det gick ju som de gick! hade mjölkrig så det slutade med att vi fick lov å städa..hahah. men sen kollade vi på film, "the flock". hemsk! men bra.
fixade oss & åkte till maserhallen, vi skulle kolla på forssacupen. men när vi kom dit så kostade de typ 30 kr & jag hade bara 25 så vi gick till kupolen. träffade merre & jennifer. haha,
jag: vem vet, det är en hemlighet, jag borde bli poet.
jennifer: vad är det?
hahaha sjukt kul. pappa hämtade mig runt halv 6. åt nyss kött & pressad potatis, ååå. men nu ska jag äta tårta & leka lite med kameran. peace







SÖTNOSEN MIN!
lite bilder. :-) mobil kvalitée fick inte med mig kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0