ROMME

hej sötisar! :)
askul dag idagg! gick upp typ kvart i 9, sen 10 över kom olivia. vi åkte till romme & vid 10 började vi åka. runt halv 11 -11 träffade vi cloe & fanny. åkte med dom hela dagen sen. körde typ mest i hopp och sånt. HAHA jag ramlade minst 6 ggr. lyckat, ja.. jag & olivia gorde några riktigt snygga vurpor inne i skogen sista åktet. haha jag trodde jag skulle dö. typ 10 över 3 kom pappa & hämtade oss så åkte vi hem till mig. snabb fix & sen åkte vi till maserhallen & kollade på handboll. fast tyvärr förlorade dom. efter de åkte jag hem å kekade. snart ska jag nog äta fruktsallad också. fast snart ska jag fråga mamma ***** tralalala*** hihi. om hon säger ja slänger jag mig på telefonen! haha ni vet ju vad det gällde förra gången så ni kan ju kanske gissa? ;-) puss








lite bilder också med superkvalliteé
om någon skulle fråga när jag var som absolut fulast, skulle jag säga när jag åker slalom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0