svåra blogg beslut.. haha

hej, igen :-)
är rätt seg nu, funderar på å sova, men nej. skulle se på johan falk, men blev inte så. han har så jävla jobbig röst! så vi kollade på någon annan film ist. kommer inte ihåg va den heter. men pappa fick lov å åka för att hämta jenny, så nu blev de en lite paus. ska skynda mig ner innan dom kommer. haha.
förresten vi vann matchen med 8-20, asum brudar. puss
p.s om någon skulle ha hittat den här bloggen, inte för att jag tror det. men jaja till saken. jag kopierar iaf inläggen så det är lika på båda bloggarna. har svårt å välja vilken blog, hehe. devote eller blogg? men de blev/blir nog blogg.se. med den här bloggen. ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imon! ohjuste, jag ska fixa headern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0