falukalaaset

äh vafan nu måste jag fixa min blogg!! haha asful ju!
men ajaa. nu får ni höra min helg

fredag: drog till eviiii som sagt. vi tog bussen till falun runt 7. i falun träffade vi ida, linn & merre så vi va där med dom.
sjukt kul va de iaf! haha. sen skulle vi ta kvart över 11 bussen till borlänge, lite full eller?! bara jag å eve kom på. haha men kul va de ;-) sen när vi va i borlänge cyklade vi till donken å åt för jag va as hungrig. haha... sov hos evi sen.

lördag: vaknade hos evi och vi hade aaas ont i halsen! synd om oss :( sen skulle vi åkt nånstans men då fick jag lov å åka till stugan... fick feber då på kvällen..

söndag: vaknade i stugan å hade fortfarande ont i halsen. så jag kunde inte vara med å spela matchen mot forssa idag. undra om den blir inställd för de spö regnar, åskar & blixtrar...

jaja nu ska jag vila för jag ska till skolan imon! tänker inte bli sjuk nu. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0