HELGEN

ojojoj, har inte uppdaterat på typ 3 dagar. hehe, men ni får dom en & en nu, kan nog bli ett ganska långt inlägg...

torsdag:

åkte till olivia runt 8. vi började spela mario typ runt 10 kanske, haha de är ju sjukt kul. spelade till halv 4, haha på oss altså.

fredag:
vaknade hos olivia klockan 1. började spela mario, och tiden gick as fort. men runt 4 bestämde vi oss för att gå ut så vi tog en promenad. men då fick vi lust att göra något,vi ville spela ice. så då smsade & ringde vi alla i laget & frågade om dom va på. nästan alla kunde vara med, jävla tur de. så vi bokade tid klockan 7. de va sjukt kul, haha. kom 2 varje gång, vi va bäst iaf.
frida & olivia följde med mig hem sen. vi kollade på smala sussie. efter de började vi kolla på pirates of the carebeean 2, älskaaaaaaaar. men vi sov iaf runt 3.

lördag:
vi vaknade runt 1 å gick upp å åt frulle.kollade klart på pirates också. sen bestämde vi oss för att gå ut. jenny följde också med. vi bestämmde oss för å åka spark, vi skulle låna av mina grannar. men då gick en sönder, haha. men en funkade så vi skulle åka till jennys kompis & låna. men då gick de inte å åka. haha.
men vi ville vara ute så vi bestämmde att vi skulle åka pulka. gick ikke bra för mig och jenny. haha.
vi gick vidare till amanda & lånade pirates 3 också. men då va vi hur kalla som hellst så pappa fick lov å hämta oss. haha.
när vi kom hem hade farmor & mormor kommit så vi åt semlor.
efter de kollade vi på pirates 3. altså jag älskar filmerna! alla är så snygga också! haha. men när filmen va slut så åkte olivia hem. skulle sova hos frida då bestämde vi, men sen stannade vi hos mig iaf. spelade spel hela kvällen. askul vare iaf. sen runt halv tre gick vi å la oss men sen pratade vi till typ klockan 4.

söndag:
vaknade kvart i 2, haha. gick upp och kollade på pirates 1 igen, haha. sen plockade vi undan lite, spelade spel & runt 5-6 åkte frida hem. då gick jag å duchade, sen åt. nyss kollade jag på parlamentet. haha sjukt kul! men nu ska jag nog kika lite på tv, och sörja att lovet är slut... tog inga biler i helgen, sorrii
pusshejs mitt lov va bäst


SNYGGAST!!!!

smälter

åååååå

BÄST, JAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0