IDAAG

äsch, jag berätter my day på engångg.

vaknade vid 11 hemma hos frida. gick upp typ 12 & spelade mario. haha vi är fetaste nördarna, kan jag lova!
satt & spelade till typ 3. haha. men sen gick vi iaf ut lite.
olivia kom runt 5 kanske. spelade lite till, töntaar, vi vet. men sen tänkte vi gå på bio men jag skulle hämta min dator. så då tänkte vi hyra film. men frida orkade inte hänge med häm till mig så jag och olivia åkte mot mig vid 6. träffade frida & sandra utanför fridas hur också, hahaa. blir nog å vara med sandra på fredagg? :)
men sen åkte vi iaf för å hämta min dator, men då va inte han hemma. så vi åkte till willys. jag och olivia skulle göra mat så vi skulle bestämma mat också. det gick inte bra. haha va på willys i typ en halv timme för 7 grejer som tillslut inte funkade iaf. haha. men sen hämtade vi datorn iaf.
skulle ju hyra film också, så vi bestämmde oss för att hyra scary movie. men då behövde man leg och då skulle vi hämta pappi, men då orkade vi inte så vi åkte. hahaha.
men vi kom iaf hem tillslut, vid halv 8 kanske. så vi gjorde mat, sen gick vi upp och hyrde scary movie på tv:n ist. hehe. den är iaf helt sjuk. tack för dagen bestaaa jaooo, haha
olivia åkte typ runt halv 11. nu sitter jag helt själv, för jenni är i gävle.

imon ska jag iaf till tandläkarn klockan nio. upp tidigt iaf.. nej nu ska jag kolla fejjan. pusshejs


haha fin bild på mig & olivia.. oj, va långt inlägg de blev. jag hade mycket på hjärtat. ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

saknar dig!<3

2010-03-04 @ 09:49:48
URL: http://neetzell.blogg.se/
Postat av: ITZI

haha cool header! :D

2010-03-04 @ 10:18:43
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0