igår / idag

hehe ojdå, nu får ni min fredag & lördag. :-)

fredag: ja somsagt tog jag & olivia bussen te frida. köpte munkar å godis på stan också. haha.
vi gjorde inte så mkt, gick ut ett tag. årby e ju ascoolt. :) haha. men de va iaf myss.

idag: vaknade typ halv 8 eller nått. så gick vi upp å fixade oss sen åkte vi på match i ludvika.
vann mot ludvika & barken. haha kul vare.
sen gick jag, hanna, olivia & madde å käka donkisch. lovely.
åkte från ludvika typ 2.
sen åkte olivia med hem till mig. mamma hade köpt en parfym till mig. den lukaaa gott. hihi.
käkade tacos gjorde vi också. haha maat (L)
men vi tog iaf 20 i 7 bussen till maddi & va med hon & fridi.
gick till willys å köpte godis, tog lite kort och sånt.
kom hem för ungefär en timme sen. nu gör jag inte så mkt, lär väl hitta på något. haha. pusshejs

juste, sista gången jag såg min bebis på 26 dagar!!!!!
kommer sakna dig sjukk! men hade bäst. loveyu







hahaha
ni är bäst beztzaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0