JOBBIG DAG

2-0 till arsenal, härligt! ;-)
haha kom nyss hem från match mot falun, haha vi vann med typ 20-6 men alla va rätt sura på varandera. haha kul iaf.
började 8 imorse, jobbigt för jag va astrött. menmen. hade slöjd å språk igen sen åhså gick dagen rätt snabbt, eller nej. haha, va på dåligt humör på so:n.. allt är magnus fel ;-) haha nej stackarn..
men åkte iaf hem & sov typ en timme & sen va jag nyss på match.
gud jag måste verkeligen plugga! matte prov imon, plus 3 matte läxor, no:prov på torsdag & spanskaprov på fredag. underbart! eller inte.. nej nu måste jag göra matte. pusshejs A


HAHAH bild sen cozmoz i somras

Kommentarer
Postat av: frida

men byt bild!

älskar dej (L)

2010-03-10 @ 07:08:24
URL: http://feridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0