LÖRDAG/SÖNDAG

nuuu får ni höra om min otroligt intressanta helg. :) haha nej men liite kul kanske de e iaf?..

lördag: drog ju somsagt till kupolen merre frida & olivia. köpte present till malin & sen en blå tröja till mig.
sen runt 3 åkte jag & frida hem till mig, städade & fixade oss. runt 20 i 5 åkte vi till m-hallen å sålde bollar.
ungefär 10 i 6 åkte vi till malin.
först åt vi tacos, å pratade bara. kollade lite på melodifelstvalen också, haha eller jag pratade mest med ida. :)
såg iaf utröstningen & erik skulle ha vunnit!!! sur. hehe.. men sen sjöng vi singstar & det va sjukt kul.
tack för kvällen, ni é bäst brudar! puss
jag, frida & olivia åkte hem till olivia kanske runt 11, halv 12? jaja skitsamma. vi spelade iaf mario, ovanligt. haha inte. somnade iaf runt 3.


tröjan jag köpte, 149:- på gina :)



söndag: vaknade kvart över 10 ungefär. gick upp, åt frukost å gjorde inte så mycket.
sen runt 12 så åkte vi till kupolen för olivia & hennes mamma skulle kolla på grejer till thailand. är så jäkla avunsjuk! dom åker om en vecka & är borta i 25 dar. kommer sakna min pluppis. :( haha
men vi gick iaf på kupolen till tre & emellan hann vi äta på matpalatset. så gottt.
åkte tillbaka till olivia sen & gick ut å körde kurragömma med hennes lillebror och hans kompisar. haha kul vare.
runt 5-6 åkte jag å frida hem. har duchat å ätit & nu ska jag göra ingenting.

bliderna från i fredags kommer i det här inlägget, men dom sen i lördags kommer snart i ett annat. blir så mycket annars. haha. pusshejs A






hehe orkar inga fler bilder.. men de kommer en video snart, haha.
förrseten GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA CLOE! som blir fjortis idag!
puss älskar dig finaste :)<3

Kommentarer
Postat av: malin

underbar kväll. Måste ses mer gumman! Älskar er!! <333

2010-03-14 @ 21:35:56
URL: http://maaliinz.blogg.se/
Postat av: elin kihl.

fin bild där alice vafan! :')

2010-03-16 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0