hemma från kretaa :(

jaaaaa som ni kanske har märkt e jag hemma nu.
jätte fint väder är de ute också, eller inte. åh jag vill tillbaka nu :(
men jag har iaf haft en jätttttttte bra vecka i kreta. så fint
ni får en kort sammanfattning av dagarna:

lördag: kom till hotellet vid 7, sen gick vi ut å åt.
söndag: solade hela dagen vid polen, sen åt vi
måndag: solade vi poleen, å åt
tisdag: solade vid havet? eller jag vet inte. åkte iaf till stan också å åt vid hamnen.
onsdag: solade vid havet, jag å jenni åkte in till stan. misslyckat för allt va stängt, haha.
torsdag: åkte buss till elafonisse men va asdåligt väder å aa, de sög ;-) sen va vi så trötta så vi beställde pizza på rummeet.
fredag: sista dagen, så vi solade heladan på strander. åt ute igen å, haha
lördag: spelade minigolf å badade sista tiden, sen åkte vi flyget 20 i 8. kom hem till borlänge runt 01.30.

idag: kommer snart merrre bebiiiii. :) sen åker vi ner å jag spelar match mot bullis. blir min första match, shit va jag e nervös. haha.
vi hörs ikv, puss

ni får några bilder bara







hann bara 4 bilder, för nu ska jag möta merree :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0